Salji Hitam



Followers

Pages

Anda Suka BLOG Ini ? ? LIKE je laa . .

JANGAN CUBA-2 NAK COPY ENTRY SAYA YEE . .

Wednesday, March 23, 2011

Di Saat Menunggu RESULT SPM 2010 . . huuuuu.. gerunnn . .

hai readers ku cyunk .. . huhuhuuu... result SPM 2010 da kua . . amcam result k0rang?? share laa... na twu gk. .


neh la SAHABAT yg setia disisi aku wlau d saat suka & & duka . .klaw suka dy gelak . . klaw duka p0wn dy gelak . hye xtw la dy neh . . pelik2 bt0l . . nsb baek BFF aku . . . aku la 0wg first yg dy tnjuk result dy.. huhuhu.. terharu aku.. & & dy la 0wg first yg tgk result aku sbl0m mama ku trcinta . .


ehemm3.. neh . . dgr mkcik nk cta time nk ambk result . . huuu... mcm2 prasaan d0wk ad. .

20.03.2011 pd pkul 2.30 ptg . .
lokasi: umh cikgu kamsatin msa hbs mkn knduri umh dy dgn mbe . .

aku : ermm ckgu.. makaseh jmput kami meh knduri . . da nk blek dh . .
Cikgu : owh . . sama2 . . nnt mai umh ckgu lg . . haa.. jgn lupa.. result klua 23.3 neh . . gud luck la nnt . .
mbe1 : ap ckgu??rabu neh la result kua?? haa sudah dah...
mbe2 : xpa2.. kita jwb dah . . tngu kputusan ja lg . . aduh... tk0t . .
aku : (tekesima sebentar, tekejut, takut, seram, & & mamai.. hehe) haa xpa la ckgu . . blek dlu . . assalamualaikum . .
Cikgu : 0ke wkmsalam . .

hahhh!! dgr sja tarikh keramat tuh trus akuh dup dap dup dap dup dap. . perggghhh . . hp xbhnti bunyi gtw tntg result kua bila.. mmg cuak gk r.. tapi xpa...mst c0ol . . hehe.. tpi dlm hati hnya Allah S.W.T sja yg twu . . fmli aku sib0k tnya result spm bila kua.. huhuhu... tk0tttt.... tpi kna chill . . haha. .

21 & 22.03.2011 pd pkl brpa p0wn xtw dah . .
lokasi : di rumah lee . .

kirii . . kanann . . kirii . . kanann . . xsnang dduk aku . . esk da nk kua . . aku ulang . . esk da nk kua . . kua ap?? RESULT SPM 2010

23.03.2011 jeng.. jeng.. jeng...

berbaju kurung yg pic kt ats tuh . . dgn muka tersenyum aku mlangkah ke sk0lah . . mkin lma mkin rmai . . mkin lma mkin rmai lg . . msing2 nk ambk result . . aku dgn mamaku tngu kt p0nd0k kuning yg mnjd tumpuan ex-student brtenggek . . (amb0ih ayt . . belit2. .) dlm pkl 11 pg tuh ckgu2 da pgl . . result da nk kua sngt2.. xtahan dahh . . huhu... dup dap-2 thap gaban dah. . . ckgu klas aku pgl ja nma aku, aku trus pegi kt dy. . tk0t mbe nmpk result aku . ingt ka tr0k sngt . . tpi alhamdulillah xda yg gagal . . ad 2 'A' ja . . tuh p0wn jd la . . 5'B' 2'C' . .

dgn riak gabra kwn2 akuh bergembira. . .

No comments:

Post a Comment